הרצאות וסדנאות לחברות,
ארגונים ומוסדות

הרצאות וסדנאות לחברות,
ארגונים ומוסדות

lecturepic

תזונה, בריאות ומה שביניהם

רון יפה, N.D, הנו בעל ניסיון של כ-28 שנה בתחום הנטורופתיה והגישה הפונקציונלית. במהלך השנים הרצה רון יפה במגוון מסגרות ובאירועים בפני קהל מקצועי ובפני הקהל הרחב, בין היתר עובדים, מנהלים, חברות הייטק וצוותי חינוך, בתחומי התמחותו.

אחד הכנסים הידועים שבהם נוטל חלק רון יפה, הוא כנס 'אוכלים בריא' המתקיים בתיאטרון גבעתיים מדי שנה. כמו כן, יפה מרכז ומרצה במגמת התזונה של בית הספר הישראלי להומאופתיה ותזונה ומעביר השתלמויות למטפלים.

בין לקוחותינו

הרצאת הדגל: "סודות הבריאות"

הרצאה מטעם "זירת המרצים" מבית "דברא": מה הקשר בין ניקוי יבש לדיכאון? בין כוח הגברא לבין שינוי בתפריט? בין מוצרי איפור ותסמיני גיל המעבר? בהרצאה המרתקת תגלו סודות מפתיעים על הבריאות שלנו – ובה רון יציע גישה אחרת. בהרצאה משתף רון בסיפורי מקרה ייחודיים מהקליניקה, שבהם השתמש בעקרונות הרפואה הפונקציונלית: האדם במרכז, התמקדות ביצירת בריאות ולא מאבק בחולי וקשר בין מערכות שונות בגופנו כגורם לכל תופעה פיזיולוגית.

להפוך להיות הגירסה המשודרגת של עצמך

מאז ומתמיד בני האדם חיפשו איך להישאר צעירים לנצח, איך למנוע ירידה בתפקוד הקוגנטיבי ולעכב את ההזדקנות ככל האפשר. הכירו את ה-Bio Haking, שיטה טבעית המשתמשת בביולוגיה וטכנולוגיה על מנת לשנות את הסביבה החיצונית והפנימית שלנו  כדי לשדרג את גופנו, נפשנו ומוחנו. בהרצאה מרתקת זו תגלו את הכלים ל"פצח" את הנוסחה של הביולוגיה שלנו, אילו בדיקות מעבדה צריך לעשות, איך לשפר את סביבת האור, השינה והשדה האלקטרומגנטי שלנו. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, תזונה מותאמת אישית, פטריות מרפא, תוספי תזונה Nootropics ועוד.

תחושת בטן

אחת המערכות המורכבות בגופנו היא מערכת העיכול: היא מכילה הרבה איברים והרבה אורגניזמים שחייבים לפעול בהתאמה אלו עם אלו, וסימביוזה הינה בגדר חובה כדי שהגוף יתפקד כמו שצריך. בהרצאה זו תלמדו על החיידקים הנמצאים במערכת העיכול שלנו והקשר שלהם למחלות רבות, איך החיידקים האלו משפיעים על רמות הסוכר, ההורמונים ומצב הרוח. נכיר מונח הנקרא מעי דליף והקשר שלו למחלות אוטואימוניות ונלמד על הבדיקות המיוחדות שניתן לעשות על מנת לאתר את שורש הבעיה ולהתאים למטופל טיפול באמת מותאם אישית.

לב העניין

בהרצאה זו נתמקד במערכת הלב וכלי הדם, המהווה מערכת חיונית בגוף האדם. המערכת כוללת את הלב, העוסק בשיפור והפצת הדם בגוף, ואת כלי הדם, המפיצים את הדם והחמצן לכל רקעי הגוף. בהרצאה נדון במבנה ובתפקוד של הלב, כולל חדרים, תפקוד הערבוב, והשלך הכללי של הלב כמשאב עיקרי לחיים. נציין גם תהליכי עבודה ושליטה בלב, כולל את הפעילות הכריתמטית והסוציאלית שלו. בנוסף, נדבר על הגורמים הפונקציונליים למחלות לב וכלי דם, נדבר על הכולסטרול: האם הוא אכן אויב או למעשה אוהב? מה הקשר של מגנזיום למחלות לב ומה הקשר בין חיידקי המעיים למחלות לב ולבסוף נלמד איך ניתן לדעת מה הסיבה ותקבלו פתרונות טבעיים לטיפול במחלות לב וכלי דם.

היסטמין – הרבה מעבר לאלרגיות

הרבה אנשים שמעו על היסטמין כחומר שמעורר אלרגיות וגורם לתופעות כמו נזלת, אף סתום, כאב ראש, פריחה או בעיות בעיכול. אבל האם ידעתם שיש לו תפקידים רבים גם במערכות אחרות של הגוף כמו מערכת העצבים ומתילציה תקינה? מהי אי סבילות להיסטמין ואיך ניתן לאתר אותה? בהרצאה זו נלמד שאולי ההיסטמין הוא זה שעומד מאחורי השורש של אותה בעיה כרונית שאתם או מטופליכם מתמודדים איתה ולא הצלחתם למצוא פתרון ,ונלמד על אסטרטגיות טיפול ומחקרים חדשים בתחום.

רגיש או לא? האמת על בדיקות רגישויות למזון והאם הן אמינות

סובלים מבעיות במערכת העיכול, גזים, נפיחויות, בעיות בבלוטת התריס, סוכרת או תסמינים אחרים שלא עוברים? שמעתם על בדיקות לרגישויות למזון ואתם חושבים שאולי זו הבעיה? קיימים מחקרים רבים הקושרים רגישויות למזון למספר רב של סימפטומים ומחלות שונות. אך האם הבדיקות אמינות? מה קורה אם אתם אוכלים מזון מסוים כל הזמן או נמנעים ממזון מסוים לתקופה ארוכה? איך זה משפיע על תוצאות הבדיקה? מדוע כדאי תמיד להתחיל בבדיקה מקיפה למערכת העיכול ולטפל בהתאם לפני שבודקים רגישויות? כי אולי יש לכם מעי דליף ואתם רגישים לכל דבר שזז, ובסופו של דבר תלמדו איך לבחור בין הבדיקות השונות ולהכיר את ההבדלים בין רגישויות למזון ואלרגיה למזון. מה אומרים המדדים ומהן הטכנולוגיות הקיימות? ואיך מתכוננים נכון לבדיקה כדי לקבל את התוצאות הכי מדויקות?

סודות המיטוכונדריה

יש לכם מטופלים הסובלים ממחלות אוטואימוניות, תשישות, בעיות זיכרון או תסמינים של אובדן חוש ריח וטעם בעקבות מחלת הקורונה? האם ניסיתם לעזור ולא הצלחתם למרות כל מה שעשיתם? האם הצלחתם להגיע לתוצאות בטיפול אבל חלקיות? יכול להיות שהמטופל שלכם סובל מבעיה במיטוכונדריה, אותו אברון חשוב הנמצא בכל תא בגופנו ומספק אנרגיה לתא. הכירו את הרפואה המיטוכונדריאלית: תחום חדש יחסית והוא חלק מהרפואה הפונקציונלית, גישה טבעית אשר מנסה לאתר את הסיבות לבעיות בריאותיות באמצעות ההבנה שהכל קשור בהכל ובעיה במערכת אחת יכולה להיות בעקבות בעיה במערכת אחרת. בסדנא זו נלמד מהי המיטוכונדריה, איך ניתן לדעת אם הבעיה היא שם באמצעות בדיקות מעבדה שכיחות שניתן להשיג בכל קופות החולים וכמובן נלמד על דרכים לשפר את התפקוד שלה ולעזור למטופלים שלנו.

נלחמים בעייפות - מרימים את האנרגיה

כולנו נמצאים במתח מאוד גבוה. מצב זה גורם לפגיעה בבלוטת האדרנל שאחראית על התפקוד שלנו בזמן סטרס וגורמת לעייפות, חרדה, דיכאון וערפול מוחי. אז אם נמאס לכם להרגיש תשושים, עייפים ומדוכאים כל הזמן ואתם רוצים לעשות משהו בנידון, אתם חייבים להיות בסדנה הזאת! בסדנה תלמדו איך להעלות את רמת האנרגיה שלכם והיכולת שלכם להתמודד עם סטרס יום-יומי, פיזי ונפשי, כמו גם למנוע מצבים של מחלות אוטואימוניות ומעי רגיז, באמצעות איזון של בלוטת האדרנל. ביחד נכין מספר מתכונים מיוחדים שיעזרו לנו לשפר את תפקוד הבלוטה: שייק עוצמתי, קוקטייל אדרנל מיוחד, קפה בריא וחליטת תה מדהימה וטעימה.

אירועים קרובים

אפריל

11

כנס "אוכלים בריא"

יום חמישי, 11/04/2024, 18:00, תאטרון גבעתיים

אפריל

18

הרצאה: "תורת החסינות - בריאות ניקוי והתחדשות"

יום חמישי, 18/04/2024, 20:30, כנס וירטואלי "תורת החסינות"

מאי

30

כנס "Inspiration 2024"

יום חמישי, 30/05/2024, 09:15, מרכז וואהל, אוניברסיטת בר-אילן

WhatsApp שלחו לנו הודעות וואטסאפ!